Atsaucoties Starptautiskās Humānās pedagoģijas centra aicinājumam 1. martā novadīt labestības stundas, arī mēs, Tilžas internātpamatskolas skolēni, darbinieki nolēmām vairot labestību- dienā nesavtīgi dāvāt viens otram to, kas nemaksā nekādu naudu, proti smaidu.
Patīkami, izejot starpbrīdī apkārt sev redzēt smaidošas sejas, kas mūsu saulainās telpas ietērpa vēl košākā rotā.
Mācību stundās ritēja matemātikā rēķinot: CIK SVER LABESTĪBA, CIK MAKSĀ LABESTĪBA (stundā nonāca pie secinājumā, ka tā nemaksā neko, ka to nav iespējams nosvērt, lai gan kādam šķita, ka tā sver tik, cik sver katrs cilvēks, tā maksā tik, cik gatavi esam dot...)

Latviešu valodā, Aprakstot: KAS IR LABESTĪBA, KĀ ATPAZĪT LABESTĪBU, MĪLESTĪBA, NAIDS UN LABESTĪBA! ( ...Cilvēka sirsniņu nokņudināja dīvainas sajūtas. Viņš saprata, ka darot labus darbus, pašam paliek vieglāk ap sirdi. Viņš saprata, ka nedrīkst uz citu ciešanām noskatīties tikai no malas, nedrīkst paiet garām nevienai nelaimē nonākušajai dzīvai radībai. Cilvēks pacēla acis pret debesīm un līksmi sauca: „Cilvēk! Atveriet savas sirdis labestībai un cilvēkiem Jums visapkārt!”) – M. Tupurītis 8.kl.
Bioloģijā- ATRAST, KUR MĪT LABESTĪBA ( ...cilvēka attēlā bija jāiekrāso vieta, kur mīt LABETĪBA - ...es iekrāsoju visu cilvēku, jo pēc manām domām nav noteiktas vietas cilvēkā mīt labestība, jo tā ir mūsos iekšā un tā piepilda visu mūsu organismu no galvas līdz kāju pirkstiem...) – E. Matulevičs 9.kl.
Zīmēšanā – UZZĪMĒT LABESTĪBU
Sociālajās zinībās – KĀ IZPAUST BEZ VĀRDIEM LABESTĪBU?
Un pēcpusdienā kopīga LABESTĪBAS AUDZINĀŠANAS STUNDA, kur visi dalījās savos ikdienas iespaidos. Diena izdevās jauka, tas liek domāt, ka labestības potenciāls ir visos – gan bērnos, gan pieaugušajos un reizēm ir nepieciešams pavisam neliels pamudinājums, lai tas izlauztos un – varbūt iesakņotos mūsu ikdienā uz palikšanu.

Pēdējās izmaiņas (Ceturtdiena, 29 marts 2012 12:45)